"albastru de…"

Atenționare! Nicio lucrare (grafică , literară sau fotografică ) nu poate fi preluată decât cu acordul artistei sau cu specificarea sursei ! http://cuvantortodox.ro/2015/02/09/drepturi-de-autor-si-internet/ Gabriela Mihaita David

job -4 „povesti pentru Antoine (oamenilor mari… care nu imbatranesc niciodata)”

Lasă un comentariu

17 ian(fragment)

„… a urmat un sir de incercari nereusite de a ma angaja.

Pentru „job”-urile de „lustruitor de luna”, de „zidar de dune”, de „pastor de capre negre, ca si pentru cele de „croitor pentru sirene” si de „arhitect de orase pentru caracatite”, m-am antrenat cateva luni, dar, din, pacate, am picat la toate testele de rezistenta fizica.

Am incercat, pentru o perioada de proba, jobul de „taietor de mustati de sobolan”, in care mi-a fost aliata chiar pisica unui bun prieten si pe ajutorul careia am contat, caci Basted nu-i o pisica obisnuita, ci, de-a dreptul fantastica! – e in stare sa adulmece ascunzatorile stelelor si, daca ii este sete, sa-si inmoaie botul chiar in spuma Cailor Lactee! – dar sobolanul era atat de scarbos!… incat ni s-a facut repede greata si mie si pisicii, si, dupa cateva incercari nereusite de a-l imobiliza pentru a-i taia mustatile, ne-am lasat pagubasi.

M-ar fi atras apoi, „job’-ul de „pictor de aripi de musca”, dar era un „job” sezonier, doar pentru perioada de vara si se platea si foarte prost…

… sa ma ocup cu „job”-ul de bijutier in oricalc?… oricalcul disparuse insa, de pe pamant, odata cu Atlantida, iar pentru cursurile suplimentare de teleportare in timp, n-am fost considerat destul de matur.

Dezorientat, m-am indreptat catre „job”-ul de sosie a lui Brad Pitt. Bineinteles, tot fara succes: tocmai atunci, Brad Pitt avea filmari pentru „Troia”… mi s-a cerut sa improvizez un monolog al zeitei Venus si, in acelasi timp, sa mimez cum ar fi sa-mi las amprenta dentara pe marul discordiei si nu m-am descurcat nicicum, fiinca mi-a fost imposibil sa vorbesc si sa tac in acelasi timp…

Ce-ar mai fi? O convorbire cu o lebada, nemultumita de legea care le interzicea lebedelor sa pluteasca pe apa, incovoiate…  m-a sfatuit prieteneste sa renunt la ideea de a incerca „job”-ul de „antrenor de indreptat gatul lebedelor”, ca si pe acela de „producator de manusi pentru aripi”:

– Aripile n-au nevoie de manusi ! mi-a spus ea,  …. manusile ar ingreuna mult zborul!”

g. mihaita david

Lasă un răspuns

